Politica de retur
In cazul in care cumparatorul descopera ca produsele livrate sau serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor, atunci vanzatorul va aduce la conformitate produsele si serviciile. In conformitate cu OUG 34/2014 art 9/1, cumparatorul beneficiaza de posibilitatea returului produselor in termen de 14 zile. Inainte de perioada de retragere, clientul informeaza in scris vanzatorul cu privire la decizia de retragere, prin email la adresa comenzi@autocarestore.ro . Dreptul de retur in 14 zile se aplica doar pentru produsele livrate prin curier si doar clientilor personelor fizice, care si-au exprimat intentia in perioada de 14 zile .
Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanţa, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.
Produsul returnat trebuie sa fie cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
O.U.G. 34/2014 stabileste concret obligatiile clientilor:
ARTICOLUL 14
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
(1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original (va rugam sa impachetati ambalajul original intr-o punga sau in hartie inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original), etichetele nu au fost rupte, produsul este nedeteriorat si nu prezinta urme de uzura sau folosire si se afla in starea in care l-ati primit. Produsul returnat trebuie sa fie ambalat corespunzator ca sa nu se sparga, zgarie sau deterioreze in timpul transportului catre vanzator.
- in cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati si produsul cadou
Va rugam sa ne contactati la telefon 0745848890 sau prin email la comenzi@autocarestore.ro, sa va oferim detaliile necesare cu privire la contactarea adresei depozitului pentru a face returul.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului si intrarea produsului in depozit. Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator.
Intrucat serviciile de transport sunt externalizate si prestate de firma de curierat, clientul va suporta si costul transportului de primire produs si costul transportului in caz de retur. Conform legii clientul este indreptatit sa ii fie restituita doar contravaloarea produselor returnate.
Atentie!
In conformitate cu prevederile legislatiei, returul nu este acceptat daca:
- produsul a fost folosit sau montat,
- produsul a fost executat la comanda sau este adus de la furnizor extern pe comanda speciala pentru un anumit tip de masina si nu poate fi revandut catre alt client
- se incadreaza in categoria de fluide auto ( ulei de motor, antigel, lichid de frana, ulei de transmisie etc)
- produsele de cosmetica/detailing auto si polish, trebuie returnate nefolosite, sigilate/neincepute, dupa caz
- becurile auto au fost desfacute/montate/probate
Procedura de retur:
- anuntarea intentiei de retur pe email comenzi@autocarestore.ro
- returul se va face pe adresa Drumul Agatului nr 152-166, Bucuresti, sector 1
- plata returului va fi facuta de catre AUTO CARE STORE srl in max 14 zile de la primirea coletului, in contul bancar indicat pe formularul de retur
- pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Prezenta Politica de retur se aplica din data de 7 august 20224
Iti multumim pentru atentie, timpul acordat si mai ales ca ne-ai ales
Echipa Auto Care Store SRL
Experimenteaza nivelul superior de ingrijire a masinii tale!
Experience the next level of your car care!